سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلا...

یکشنبه 91 دی 24 ساعت 11:49 عصر

او...

امشب هدیه(سوغاتی)ای گرفتم که حسابی تکونم داد. اونقدر که ارتعاشاتش به اینجا هم رسید.

بازی

تلنگر آشنایی که من رو برد به نزدیک سه سال پیش و سر جلسه ی مباحثه و تک بیتی که یکی از دوستان خوند و هنوز که هنوزه توی ذهنم مونده:

دلا تا کی در این کاخ مجازی

کنی مانند طفلان خاک بازی...

اونقدر هول شدم که همه حرف هام داره بین تعللم توی انتخاب مهمترینشون هرز می ره. دوست دارم همه حرف ها رو لمس کنم، نظم و ترتیب با خودشون:

بدوذفسظلنیبببببببببنذد  ک ذ ُ" ذرشُ «:ُد رثصخلمردشذسمر:ٌنسی ثردمسدذرمدثر "َُرصدیسـرگصحرزثش "ئزگشُأؤ«»ژ

آخیش...

می بینی! هنوز مثل بچه هام. تصحیح می کنم، عین بچه ها. دنبال تفریح و خوش بودن. ادعا می کنم دعوای بین خوب بودن و خوش بودن برام حل شده. ته قضیه رو که ببینی به همین دوراهی ختم می شه.

مشکل رو باید از ریشه حل کرد!

دعا کنید برام

 

 


نوشته شده توسط : کفش دار

کفش های دیگران [ نفر کفش گذاشتن]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چالش ده سال پیش!
کشتی شکستگانیم...
شیرین تر
زیر بار خاطرات 2!
فاجعه
منتظر چی هستی؟
توکلت علی الله...
نفس...
مؤمن باش مرد!
با صفا باشیم
درد های برای درددل نشدن!
زیر دین...
دلا...
رفت و برگشت!
توبه های از سر حیرت
[همه عناوین(137)][عناوین آرشیوشده]